Nytt år.

2012 var ett omtumlande år på många plan... Jag fick gå igenom många förändringar på kort tid men insåg snabbt att man är starkare än vad man tror.
Jag tillbringade massor med tid på gymmet och har hållt kvar det intresset som jag för snart två år sedan började införa som ett intresse 3-5 gånger i veckan.
Jag flyttade tillbaka hem till Hagfors efter ett break från Karlstad, men befinner mig återigen där och trivs jättebra.
Jag har insett vilka som är mina riktiga vänner.
Jag träffade Robin, en av dem bästa händelserna i mitt liv.
Jag har skrattat mer än vad jag gjort på flera år och känt mig mer levande än tidigare.
Kort sammanfattning och nu välkomnar jag 2013 med öppna armar. Nya året tillbringades hemma i Hagfors tillsammans med familjen och goa vänner. Jag hade en trevlig kväll fartfylld med spel, god mat, kyssat, vin, champagne, raketer och massa kärlek.
Jag är mycket nöjd med en sådan start!

Men... Alla högtider har ju sitt slut. Och tur är väl det! Jag bestämde mig, som ni tidigare vet, för en liten förändring på kostfronten. Så nu börjar jag mitt kostschema på allvar från och med idag och hoppas att det kommer ge resultat. Jag har inget direkt mål uppsatt, mer än att bli mer tränad och tappa något kg. Och hur många är det egentligen som inte har det löftet vid nytt år? Jag tycker iallafall att det det handlar om att ha en bra livsstil hela tiden, inte bara för att det är nytt år.
Träning och bra kost är något man bör göra regelbundet.Dock kan man stå stilla och det är den fasen jag känner att jag dampat mig ner i nu. Så... NU KÖR VI!! :)

Jag känner på mig att 2013 kommer bli ett händelserikt år. Många hinder man ska ta sig igenom och många drömmar som skall försöka att förverkligas.
Men första steget är att bli sambo med min älskade Robin. Sambo på riktigt och få ett eget hem tillsammans där bara vi hör hemma. 1 Mars, då smäller det. <3

Jag märker hur oaktiv jag är på bloggen mellan varven. Det är svårt att hinna med diverse saker när man jobbar mycket och istället väljer jag att prioritera lite viktigare saker :)
Jag antar att det är dumt o prata om att försöka bättra mig, det är lönlöst ;) Jag är nog mer aktiv på instagram och facebook, så följ mig gärna där :)

Önskar alla en god fortsättning på nya året!
Ta hand om er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0