Fredag kväll.

Tja!
En fullspäckad vecka börjar sakta lida emot sitt slut. Endast två dagar återstår innan jag kliver in i ännu en ny bestående av jobb, jobb, jobb... Men jag mår bra! Jag hatar när dagarna bli till tomma luckor.
Jag trivs på nya jobbet, helt underbara människor jag träffat sista dagarna och framförallt fått sett o varit med om. Vården har sin charm, jag börjar få allt mer inblick i varför jag väljer att delvis komma tillbaka. Att hjälpa andra. Tacksamhet.
 
Helgen tillbringar jag uppe i skogen, hemma, Hagfors. Lycklig över att få ha dem som betyder mest runtomkring mig. Glad för allt som egentligen bara går :) Jag mår bra. Bättre än på länge. Förkyldningen sitter fortfarande i. Och jag går in i dag 8 som träningsfri. Känns konstigt. Saknar gymmet. Men vill inte riskera att bli sjuk igen, så fort hostan har lagt sig ska jag återförena mig med svetten, vikterna och viljan. Det enda som tycks vara positivt är mitt tillfälliga nu är -3,5 kg på vågen, sedan förra måndagen. 1½ vecka kan tydligen göra skillnad. O håller det sig inte kvar, nåååja, då var jag glad en liten stund iaf ;)
 
Tillbringar kvällens tillsammans med Elena och ett glas vin.
Glömmer alla funderingar. Och skålar för de fina vännerna som finns i mitt liv.
 
POSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0