Utkast: Nov. 13, 2012

Tja!

Blev ännu en lång natt att försöka kämpa sig igenom med den förbannade förkylningen... Jag måste varit fruktansvärt elak som förtjänar detta (; det börjar krypa i kroppen när jag tänker på gymmet. Fortsätter det såhär i samma veva, kan jag räkna med en fri vecka... Men än är vi inte där, håll tummarna! Dock bestämde sig min kropp för att ge mig ännu
en smäll, ögoninflammation. Jo visst! Men va fan, jag är inte bitter...
Det går väl över så småningom :-) så jäkla gött att jag trots allt börjar känna mig gladare och på ett hejdundrande humör!

Ska strax bege mig ut på en promenad, innan det blir lunch och åka iväg och handla. Resterande av dagen ska jag tillbringa med Linn, för att sedan fortsätta den med Ida och läsa på lite inför morgondagens kurs! Så nu jäklar ska det köttas ;-)

Ni hör själva... Viljan är det inga som helst fel på ;-)

Dags att pälsa på mig lite varmare, kavla upp armarna, spotta i näven... Nej men, ut o promma!



Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0