GM!

 
 
God morgon!
En sen kväll blev helt plötsligt en tidig morgon :) Inte varje dag man vaknar kl 06.30 en söndag och känner sig hyffsat pigg. Helgen har varit både lugn och fartfylld, i Fredags bar det iväg till nyöppnade stället Jaguar (fd score) tillsammans med ett salt gäng. Jag hade ganska höga förväntningar på detta place, men tyckte destovärre, att det var sådär. Varken bra eller dåligt. Nog om det (: Vill iaf tacka alla härliga typer för en soft kväll, hoppas inte det dröjer tills nästa (;
 
Idag är schemat fartfyllt och alladeles fullspäckat, blir en tur till älskade Friskis på förmiddagen tillsammans med Linn. Jag har inte varit där på över 2½ vecka pga sjukdom. Tappat både muskler och konditon, så nu har jag en lång väg att gå för att komma tillbaka till samma banor o prestera detsamma, förhoppningvis kanske det går lite snabbare om mitt muskelminne vill sammarbeta!
När vi ändå är inne på området träning, så har jag varit i kontakt med en Pt, Mona, för ett kostschema. Jag vet inte riktigt när jag börjar med detta, men förhoppningsvis inom 1-2 veckor. Att det är jul skiter jag fullkomligt i. Hade några delade uppfattningar kring det, men man kan njuta av alltsammans ändå (: med måtta! Jag har heller aldrig varit speciellt förtjust i varken julmat eller andra tillbehör. O vad jag sett har hon haft många bra slutresultat, så jag håller tummarna!
Typiskt mig att komma in på tusen andra saker... Nu till dagens! Eftermiddagen spenderar jag med svärmor på Carli för en fika och massa prat, inte sett henne på superlänge, så det ska bli dundermys o tjata hål i öronen på henne (; innan vi avslutar alltsammans med en tripp på stan.
Och kvällen kommer spenderas tillsammans med Fritte (Ida), inklusvive en kvällspromenad följt av en söndagsfilm i soffan med tända ljus, löööv it. Mys är jag en riktigt jäkel på :)
 
Om 3 dagar sitter Robin på planet påväg hem emot Sverige, Karlstad igen. Om 4 dagar får jag befinna mig i hans famn. Han är oersättlig. Dessa 3 veckor har verkligen fått mig att förstå hur mycket han betyder och framförallt bevisat att ingen annan får mig att känna som han, jag vet att det vi har är speciellt <3 Läser du detta, Robin... Ska du veta att jag älskar dig ofanligt mycket och saknar dig ännu mer än vad jag gjorde igår.
 
Nu ska jag ta tag i frukosten innan det är dags för mig att fånga dagen!
Fortsatt trevlig helg.
 
Ni är fina :)
 
PUSS
 
 
Kikade igenom lite gamla bilder från Turkiet förut, synd att man inte kan spola tillbaka tiden.
 
Ny proffebild fick det bli i samma veva på fejjan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0