3 januari.

Godmorgon!
 
Har precis avnjutit en god frukost tillsammans med min blivande sambo, så nu är magen mätt! I väntan på att klockan skall bli tolv, tänkte jag mysa ner mig med en bok och göra absolut INGENTING. O under eftermiddagen skall jag ägna tiden åt att ta bort julsakerna o städa lägenheten... Det är så mysigt och stämningsfullt innan julafton med alla små tomtar här och där. Men nu vill jag bara ha bort ski-en :) Skönt att komma in i en vanlig vardag, även om det har sin lilla charm!
Vet inte om jag nämnde det, men vid lunch blir det gymmet. Ett spinningpass följt av massa bra dunk i öronen och en svettig kropp som kämpar sig framåt, trots att man ständigt står på samma ställe. Det är något med spinning jag gillar. Förr tyckte jag mindre om det, tur man ändrar sig med åren (:För känslan efteråt är makalös.
 
Har otrolig träningsvärk i min stackars kropp från gårdagen. Att ha långa uppehåll är nog bland det dummaste som finns! Men det är väl bara att bita ihop, antar jag... ;)
Hela kroppen fick sig en genomkörare! RIktigt gött :) Men framöver ska jag dela upp träningspassen lite mer och träna vissa muskelgrupper, istället för att bryta ner kroppen helt i omgångar.
Men det är längre fram. Känns bara bra om jag kommer in i mitt gamla mönster först och främst.
Hur intresserade är ni förresten utav träning o kost? Jag skulle kunna dela med mig lite av min vardag framöver i biler och tipsa lite utav det jag kan :) Om inte annat kanske NI själva här några bra ideer som ni själv använt er av? Så kom igen nu..
 
Dags att bege sig till boken vid soffan och mysa någon timme till innan dagen börjar
Cyaaaaaaaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0