Woop woop.

Nytt jobb innebär ny jobboutfit. Piké och snickarbrallor. Tjuuuusigt!
 
 
 
Superglad cheeeeey! O att va seriös på bild är bra tråkigt i vissa sammanhang ;)
 Läkemedelskurs väntar imorgon (: O på Tors gör jag min första dag, spännande :)
 
Intog även rulltrappan i Duvan tidigare under kvällen i hopp om att få lite karusellåkande som min fina pojkvän har underhållt sig med under dagen i USA (; Råavis!
Antar att det var superdåligt drag av mig o jämnföra med, men har man fantasi för ett helt brottarlag bjur man på det som kommer i hövve för stunden ;)
 
Nu ska jag inta soffan,  delegeringspapprena o plugga järnet inför kursen, sedan blir det glöggmys med Ida, som jag ska skeda med inatt i följt av "69 saker du vill veta om sex".
Hur bra kväll?!
 
 
KLEEEEEEEEEEM.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0