20 Januari.

Heeeeeej!
 
Länge sen sist -igen... Lite med svansen mellan benen man återkommer hit, men jag mår iaf bra och hoppas ni gör detsamma. Hur har det nya året börjat för er? Har ni som alla andra, kanske gaft några löften ni vill försöka er på med extra mycket?
Mitt mål var att lägga om kosten, sagt och gjort, gjorde jag det och nu äter jag hälsosamt tillsammans med några pass på gymmet i veckan. Jag är inne på 3½ vecka, än så länge,,, Jag känner mig piggare och har betydligt mer energi än tidigare, men måste ändå erkänna att jag är måttligt trött på den enformiga kosten. ;) kyckling, fisk, kyckling, fisk.... Jag tänkte uppdatera er lite mer framöver slutresultat framöver....
 
Inatt var jag och släppte av mitt hjärta på Arlanda. Få timmars sömn för att kunna säga hejdå och få ut maximalt av tiden tillsammans med varann. Så nu återstår det ännu två tomma veckor utan min andra halva.
USA... Jag vill också dit!  Är så frukansvärt avundsjuk, men lovar att hålla tummarna lite extra för min snott när han tävlar.
 
Nu ska jag ta mig en eftermiddagslur, med tanke på att jag endast sovit två timmar inatt och sen kört ett pass i gymmet på det
Cyaaaaaaaaaaaaaa!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0