Måndag hela daaaaaan.

Men hej där!

Hur mår ni efter helgen? Själv hade jag en kalasbra söndag... Träningen gick sådär igår, första passet på länge, länge, hade dålig kontakt med flåset i konditionsövningarna och blev super besviken när jag insåg hur mycket jag tappat styrkemässigt :( Men det är bara att komma igen och köra hårdare. Eftermiddagen bjöd på fikamys med svärmor, satt o snattrade i två timmar rakt av innan vi lämnade Carli för denna gång (: Tog mig även en tur på stan för att inhandla present till svärfar som fyller år idag -Grattis Krister!
O som avrundning på en bra dag började jag julpynta lägenheten... Så nu får det gärna bli första advent och allt vad det innebär :)

Mamma och lillebror kom på besök förut, det var så kul att se dem igen. Hann tyvärr inte att umgås med dom så länge, då dem hade ärenden att fixa och jag skall iväg och jobba senare ikväll. Var även till friskis en sväng imorse för ett pass, men även det var i det sämre stadiet. Blir så besviken! Jag hatar att jag varit sjuk så länge. Nästan tre veckor :s Antar att jag får öka gradvis för att komma tillbaka. Men man vill ju alltid att det ska bli BÄTTRE, inte tvärtom.

Mötte upp Mona för att hämta ut mitt kostschema också. Mycket intressant o se om det fungerar. Jag har höga förväntningar på detta och hoppas att det går o hålla den där stenhårda viljan hela vägen ut, trots att jag har en pojkvän som kan äta all skit i världen, utan att gå upp en enda kg ;) Tror jag ska införa en ny regel i lägenheten. "ät skit ute i tvättstugan eller hemma, annars får du inte va här". Ja, så får det fanemig bli! Man skaffar ju inte ett kostschema för inget liksom ;) Lite strängt får det va såhär i början. Sorry Robster!
O jag började med det idag. O blev mäkta imponerad av frukosten, blev så SJUKT mätt. Både lunchen och mellanmålet på fm är godkänt. Men inte helt nöjd! Jag tycker så mycket om att kunna välja själv vad jag ska käka, beroende på humör osv osv ;) Nu ska jag va strikt i 6 hela veckor. Kommer självklart lägga upp för och efterbild här på bloggen om det visar något positivt :) Annars känns det inte aktuellt :D Man vill ju se FÖRÄNDRING o kunna inspirera er andra!!!!
Jag är iaf super pepp gällande detta. Ska bli så spännande!! Julafton kommer dock bli en vit dag, men det såklart bli träning om det skulle finnas något "mindre nyttigt" i bilden.
Nu ska jag börja med middagen tills ikväll, jobba på tom mage är nog ingen saga med lyckligt slut.

Ta hand om er. 
Tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0