April, 13.

Hej!

Mörket faller ner över snön som befinner sig utanför fönsret. Vem bestämde att det skulle bli snö såhär dags? Näsan snorar och ögonen rinner, medans kroppen ständigt pendlar mellan värme och kyla. 
Jag vill ha vår. Sommarglassar vid pråmen. Kalla drinkar på uteserveringar. Picknick på skutberget. Värme. Fräknar. Kärlek. Hand i hand. Klänning. Ledighet. Semester.
Men än... Är vi inte där!

Dock befinner jag mig i Egypen om ca 2 veckor tillsammans med Robin. Helt sjukt att det är så kort tid kvar tills det bär iväg.  Kan vara det finaste någon gjort för mig... Ta med mig till en annan plats på jorden för att bara spendera tid tillsammans. Hur lyckades jag träffa någon så underbar, så likt mig. JAG ÄLSKAR HAN SÅ FRUKTANSVÄRT.
:')
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0