Första advent.

Igår var det första Advent. Vi rullar in i december månad... En månad där tanken var att jag skulle börjat med mitt kostschema o fått superkoll på intag och träning. Men efter 6 dagars enformig kost och dåligt humör, bestämde jag mig för att börja efter nyår. Dåligt kanske, men jag vill ändå inte känna att det är ett måste att skita i vissa ting under december månad, som vanligtvis inte finns på resten utav året. Så vi välkomnar Januari istället med storm och håller tummarna för ett bättre slutresultat då :)
Man ska va ärlig!

Igår var det första advent, vi begav oss ut på skyltsöndagen en sväng, jag antar att vi var sent ute och mitt humör var inte på topp, då jag hade jobbat hela dagen. En snabbfika blev av på Carli och sedan in och ut från några affärer.
Alände hem med min fina Robin till Romstad, där vi söndagsmyste ganska rejält kan man säga.

Idag ligger frosten på gräsmattorna som ett vitt snötäcke när man tittar ut genom fönsren. Jag längtar efter jul!
Första julen med Robin och mys med våra familjer. <3 Jag ser fram emot det här.. Och om ca 2 veckor bär det av mot Göteborg för en tur till Liseberg och sova på hotell med svärisarna Robin, hans brorsa med resp. Ska bli GRYMT kul! Vi tar oss en tur ner till Ullared i samma veva och handlar det sista av klapparna. Hur kul!! Inte varit där på kalas länge...

Dags för mig att ta tag i dagen och börja städa lägenheten. Om 2 timmar ska jag befinna mig på friskis för ett pass skivstång och kötta järnet :)


SO LOOOONG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0